2013. december 15., vasárnap

Prológus


Hali!Remélem érdekel valakit a történetem!Olvass bele ha érdekel hogy szerintem mi történik a halál után!Akit érdekelne a történet folytatása az komizzon vs. iratkozzon fel! 

A teremben  lágy zene szólt de még is volt benne egy kis keserűség. Mint amikor a mézbe egy kis citromlevet öntünk. A kristályos csillár megtörte a  lámpa halvány fényét így különböző formákat vetítve a falra és a padlóra. Jamie re néztem akit már nem áztatta a cigi füst és az alkohol szaga , a karjáról eltűntek a vágások rózsaszín csíkot hagyván emlékeztetőül. Az öltöny lazán kigombolva lebegett mellette ahogy haladtunk befelé a tömegbe. Én nem voltam kiöltözve hiszen úgy se látnak . Ugyan az a ruha volt rajtam amiben eltávoztam . Egy itt-ott  szakadt farmer és egy lenge kék póló.
- Muszáj itt lennünk Ann? Utálom az embereket . Minek jöttünk ide egyáltalán?- bombázott kérdéseivel különösen nem zavartatta magát hogy mások figyelik miközben szerintük magában beszél .Rá kellett jönnöm hogy külsőleg hiába tűnik úgy hogy a feladatomat elvégeztem de ő belül ugyan olyan makacs és goromba maradt mint amikor  elkezdtem.
-Én végeztem .- jelentettem ki akár mennyire is fájt.
-Tessék ?
-Végeztem  a feladatommal . Most már  jól vagy és ezért jöttem .- egy egész vékony vonallá préseltem össze a szám. Jamie lehajtotta a fejét és még motyogott valamit de abból nem értettem semmit. Ez az egész felhajtás rosszabb volt mint a pokol. Már pedig ha fel akarok jutni akkor végig kellett csinálnom.

-Csak ennyi lenne az egész!-szólalt meg a nagy úr akit mindenki Isten néven ismer.Eddig nem igazán gondolkoztam azon hogy létezik-e.
-Minek is kell ezt megcsinálnom?-kérdeztem.Határozottan megvoltam győződve arról hogy álmodok.A fehér tér szinte világított.A fehérségen kívül semmit nem láthattam,de így sem éreztem magam elveszettnek.
-Mit hittél mi jön a halál után?Ennek az embernek szüksége van a segítségedre!Nincs fontosabb egy életnél!-kicsit kellemetlenül éreztem magam hogy engem kért meg erre.Hiszen annyira nem érdekelt más élete...még az enyémet is képes voltam eldobni.
-Renben.-egyeztem bele egy halk sóhajtással.-Mit kell tudnom?
-A neve Jamie!Amit ő csinál magával azt te is érezni fogod!Segíts neki legyőzni a depressziót!
-Ha megteszem?
-Akkor oda mész!-ahogy kimondta megjelent előttem egy hatalmas kapu.Talán mégsem egy szobába vagyok.
-És ha nem?
-Azt nem szeretném részletezni.Szóval végleg döntöttél?
-Igen.Megpróbálom!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Muffin!

    Nagyon tetszik a blogod témája. Mindig is érdekeltek a halállal és az, az utáni élettel kapcsolatos történetek/állapotok, stb.

    A szöveg néhol értelmetlen volt, amit nagyrészt a vesszőhibáknak tudhatok be. Mást nem igazan találtam, amibe bele tudnék kötni. :)

    Várom a folytatást!

    Üdv: Heaven Coyer

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a történet! (:
    (amikor megpillantottam a fejlécet először az jutott eszembe "Ki ez a sex isten?" :3 :D
    Egyetértek azzal Heaven Coyer-val, hogy hiányoznak a vesszők.
    Izgatottan várom a további részeket! (:

    VálaszTörlés