2014. február 4., kedd

3.Fejezet

Hali!Nagyon köszönöm a visszajelzéseket!*-* Remélem érdekel még valakit a sztori! :DHa tetszik komizz,iratkozz fel! :3
Jó olvasást :3
that smile :') | via Tumblr
"Mivel nem akartam egész éjjel egy helyben ácsorogni ezért ráfeküdtem a kanapéra."


Fejemet a háttámlához támasztottam és a plafont kémleltem.Mintha lett volna ott valami érdekes.
Körülbelül már félóra is eltelhetett.Már nem hallottam a víz hangját ,sőt semmilyen arra utaló jelet ,hogy még fent van.Hirtelen szorító érzést éreztem a felkaromban majd a hajlatomnál egy apró szúrást"Amit ő csinál magával azt te is érezni fogod" ahogy felelevenedett bennem ez a mondat felpattantam az ülőhelyemről és felrohantam az emeletre.Minél jobban  közeledtem a szobához annál nagyobb lett a fájdalom amit éreztem.Beléptem az ajtón.Az egész szoba sötétbe borult.Csak a fiú szinte világító szőke haját tudtam kivenni a feketeségben.Felkapcsoltam a lámpát és rettentő látvánnyal találtam magam szemben.
A fiú egész teste rázkódott.Az injekciós tű kiesett a kezéből ami egy halk koppanással a parkettához csapódott.Nem tudtam mit tegyek vagy hogy mit is kéne tennem.Az ágy szélére ültem.
Eszembe jutott amikor még kis gyerekként féltem a sötétben.Amikor Anya bejött hogy megvígasztaljon.Ugyan így leült az ágy szélére és elénekelt egy dalt.Csak néhány sorára emlékszem már és a dallamára.Akaratom ellenére is elkezdtem énekelni.
[Zene]
-I remember,when i said i'll never let you go/Emlékszem amikor azt mondtam hogy sosem hagylak elmenni.
When all those shadows almost kill your light/Mikor azok az árnyékok majdnem megölték a fényed.
I remember you said Just leave me here alone/Emlékszem amikor azt mondtad hogy csak hagyjalak itt egyedül.
But all that's dead and gone and passed tonight./De ma este ez mind meghalt,elment,elmúlt
Just close your eyes/Csak csukd be a szemed
The sun is going down/A nap épp lemegy
You'll be alright/Rendbe fogsz jönni
No one can hurt you now/Már senki sem bánthat
Come morning light/Jöjj hajnali fény
You and i'll be safe and sound/Te és én épek és egészségesek leszünk!
Hold onto this lullaby/Folytasd az altató dalt
Even when the music gone/Még ha a zene is elszáll
Gone/Elszáll
Jamie lehunyta a szemét,én is így tettem.Amikor anyukám énekelte elaludtam.Ő is elaludt,de ő már nem kel fel többet.Ha jobban figyeltem volna meg akadályozhattam volna!A pokolra fogok jutni.Csak még egy esélyt kaphatnék!Kinyitottam a szemem,a fiú már nem mozdult.
-You and i'll be safe and sound/Te és én épek és egészségesek leszünk!-Megismételtem az utolsó sort a dalból.mintha bármit is jelentene,bárki is hallaná.Igazából nem tudom  hogy ez-e 100%-ig a szöveg.A fiú arcát néztem,gyönyörűen kirajzolódtak az arccsontjai.A szemeim könnybe lábadtak majd a cseppek megtették rövid utukat lefelé az arcomon.Ismét becsuktam a szemem.Elbuktam . Jamie meghalt,a már el is képzeltem ahogy a kaput nyitják nekem.Egy apró nyikorgásra lettem figyelmes.Kinyitottam a szemem.A fiú felült és az arcát a tenyerébe temette.
-Te jó ég azt hittem hogy...
-Meghaltam?-elvette a kezét az arca elől.-Igen meghaltam.Miért nem hagysz elmenni?Semmit nem fogsz elérni!Hagyj már békén!
-Ez nem csak rólad szól!-kitöröltem a maradék könnyet a szememből.
-Te sírtál?-hirtelen meg változott a hangsúlya és az arckifejezése.
-Nem én csak...-semmilyen kifogásom nem volt ezért inkább tereltem a szót.-Tényleg!Te már egy csomó mindent tudsz rólam.Esetleg mesélnél magadról egy kicsit?


4 megjegyzés:

  1. Szia. Pár helyes írási hibától eltekintve nekem elnyerte a tetszésem ez a rész (is). :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!Igen már párat én is észre vettem,így utólag :s.Köszönöm a visszajelzést örülök hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm! :3 Örülök hogy tetszik és remélem velem tartasz a történet végéig! *--*

      Törlés